STILLING LEDIG:

Bookkeeping.,Busy,Millennial,Indian,Woman,Professional,Accountant,Preparing,Annual,Financial

Har du god erfaring fra økonomi og regnskap, og er strukturert og engasjert i faget?

Nå kan du bli en del av et godt og faglig arbeidsmiljø i Comfort Kirkenes

Solvor blir pensjonist etter 22 år med regnskapet til Comfort i Kirkenes. Nå søker bedriften hennes arvtaker

– Jeg har trivdes veldig godt, det sier seg kanskje selv etter så mange år i bedriften, sier regnskapsansvarlig, Solvor Hagen.

Rørlegger-bedriften ble startet i 1976, under navnet T. Seyffarth AS. Brødrene Arne og Kjell Alexandersen overtok bedriften i 1995.

– Ny regnskapsansvarlig vil bli en del av en stødig og stabil bedrift. Vi har hatt overskudd i 26 av 27 år, og vi har en jevn og god oppdragsmengde, sier daglig leder, Kjell Alexandersen.

Bedriften teller i dag 17 ansatte – 3 i administrasjon, 2 butikkmedarbeidere og 12 rørleggere / lærlinger.

– Her er det et godt spenn i alder, mellom 19 og 64 år, og ikke minst et godt spenn i erfaring.

Comfort har primært oppdrag hele i Sør-Varanger, men samarbeider også med Vadsø som ligger rett over fjorden.

– Og det hender vi tar oppdrag andre steder ved behov. Vi er nokså fleksibel.

Godt arbeidsmiljø og varierte arbeidsoppgaver

Solvor har jobbet som regnskapsansvarlig i Kirkenes-avdelingen i 22 år, og skal mot våren gå av med pensjon.

– Jeg har bare positivt å si om årene i Comfort. Det sier seg kanskje selv at jeg har trivdes veldig godt etter så mange år i bedriften. Både med arbeidsoppgavene og kollegaene mine.

– Vi er en stabil og god gjeng som jobber sammen, og vi har et godt arbeidsmiljø. Det er viktig at folk trives på jobb, forteller Hagen.

5 gode grunner for å jobbe hos Comfort Kirkenes

1. Varierte arbeidsoppgaver: Alt fra lønn, rapportering og fakturering, til forefallende arbeid og bistå revisor.

2. Frihet under ansvar: Du vil i stor grad få mulighet til å styre din egen arbeidshverdag.

3. Godt arbeidsmiljø: Bedriften teller 17 ansatte, med stort spenn i alder og erfaring, og som legger til rette for trivsel.

4. Stabil og trygg bedrift: Comfort Kirkenes har en stabil oppdragsmengde og har hatt et overskudd i hele 26 år av 27 år.

5. Muligheter for utvikling og læring: Bedriften legger til rette for sertifiseringer eller kurs hvis det skulle være behov for det.

Hun beskriver en arbeidshverdag med mange varierte oppgaver - alt fra regnskap og lønn til noe butikkarbeid og forefallende arbeid.

– Ingen dager er helt like, og det er alltid noe å gjøre. Det har bare vært positivt for meg.

Og i stillingen som regnskapsansvarlig er det gode muligheter for å styre sin egen arbeidshverdag.

– Her er det frihet under ansvar, og selvfølgelig rom for fridager hvis det er behov for det. Man sitter ikke fastlåst ved kontorpulten sin, legger Alexandersen til.

Søker en nøyaktig og fleksibel kollega

Arbeidsoppgavene til ny regnskapsansvarlig omhandler i hovedsak regnskap og lønn, fakturahåndtering og rapportering til offentlig sektor.

– Det er svært viktig at rapportering til det offentlige blir nøye fulgt opp, og at man holder seg oppdatert på lover og regler, sier Alexandersen.

– Vi ser derfor etter en ny kollega som er nøyaktig, selvstendig og ikke minst genuint interessert i faget sitt.

Kirkenes-regionen

  • Kirkenes er Finnmarks tredje største by, med rundt 10.000 innbyggere i kommunen.
  • Kirkenes-regionen er hjem til rundt 70 forskjellige nasjonaliteter og etniske grupper, og blir derfor ansett som Barentsregionen i miniatyr.
  • Regionen byr på unike matkombinasjoner og råvarer du kan høste selv.
  • Kirkenes er en av de viktigste havnene for høsting av kongekrabber, som eksporteres videre til restauranter rundt om i hele verden.
  • Her får du fantastiske naturopplevelser - hele året! Nyt fjell, fjorder og mange vakre turområder.
  • Flyplassen tar deg til Oslo, Tromsø og regionale destinasjoner, men har også internasjonale charterfly for å ta turister til Hurtigruten.

Les mer på Visit Kirkenes Region.

De ønsker seg helst en kollega som har noen år med arbeidserfaring innen regnskap og lønn, men man kan selvsagt vente seg god opplæring.

– Jeg skal være tilstede og lære opp ny regnskapsansvarlig de første månedene. Og jeg er ikke langt unna hvis det skulle dukke opp spørsmål senere, betrygger Hagen.

Bedriften legger også til rette hvis det skulle være behov for sertifiseringer eller kurs.

Businessman,Working,On,Desk,Office,With,Using,A,Calculator,To

Er du klar for nye oppgaver?


Comfort Kirkenes søker regnskapsansvarlig

Har du erfaring med økonomi og regnskap, og er strukturert og faglig engasjert? Da kan nettopp du bli en del av vårt gode og faglige arbeidsmiljø.

Om stillingen

Arbeidsgiver: Comfort Kirkenes

Stillingstittel: Regnskapsansvarlig

Stillingstype: Fast / heltid

Arbeidssted: Kirkenes

Søknadsfrist: 28. februar

Send søknad på e-post

Om arbeidsgiver

T. Seyffarth Eftf. AS Comfort Kirkenes har oppdrag innen alle størrelser og segmenter innen rørfaget, både innen privatmarked og større prosjekter.


Avdelingen i Kirkenes ble startet i 1976. Brødrene Arne og Kjell Aleksandersen overtok i 1995. Selskapet drives nå av Kjell Aleksandersen.

Vår dyktige regnskapsansvarlig, Solvor, blir etter 22 år i trofast tjeneste pensjonist til våren. Vi søker derfor er strukturert og faglig trygg regnskapsansvarlig som skal ta over etter henne.

Hovedoppgaver består av regnskap og lønn, fakturering og rapportering.

Arbeidsoppgavene utføres i regnskapsprogrammer Cordel , Zirius og Huldt & Lillevik.

Arbeidsoppgaver:

Hovedansvaret er å se til at regnskapet blir utført etter gjeldende regler. Dette innebærer blant annet å påse at alle relevante og obligatoriske opplysninger er oppført i regnskapet, og å utføre forefallende oppgaver knyttet til den daglige driften av foretaket.

  • Klargjøre og føring bilag i regnskapet
  • Klargjøre og utføre utbetaling av lønn, og upålagt rapportering
  • Fakturering
  • Føring av regnskap

  • Rapportering til offentlig sektor
  • Bistå revisor

Kvalifikasjoner:

  • God erfaring fra økonomi og regnskap
  • Utdanning innen økonomi og regnskap er en fordel, men ikke et krav
  • God systemforståelse

Vi ønsker deg som er:

  • Trygg og selvstendig
  • Strukturert og serviceinnstilt
  • Engasjert og har interesse for faget
  • Evne til å sette deg inn i alle lover og krav fra det offentlige

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi kan tilby:

  • Et godt og faglig arbeidsmiljø
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • God opplæring
  • Mulighet til å styre egen arbeidsdag
  • Fleksitid
  • Meget gode lønnsbetingelser
  • Bedriften har Tariffavtale
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Spørsmål om stillingen rettes til:

  • Daglig leder, Kjell Alexandersen e-post
  • Regnskapsansvarlig, Solvor Hagen e-post

Søknadsfrist: snarest (senest 28. februar)

Send søknad på e-post


Powered by Labrador CMS