STILLING LEDIG:

Accountor Helgeland søker lønn og HR konsulent

Ser du etter en stilling der du kan utvikle deg — og en arbeidsgiver som kan løfte deg videre? Ønsker du å jobbe i lag med hyggelige og høyt kompetente kolleger?

Om stillingen

Arbeidsgiver: Accountor

Stillingstittel: Lønn og HR konsulent Accountor Helgeland

Stillingstype: Fast, heltid

Arbeidssted: Mosjøen eller Sandnessjøen

Søknadsfrist: 14.01.2022

Send søknad her

Om arbeidsgiver

Om arbeidsgiver

Accountor Helgeland er et lokalt eid og styrt kontor som er medlem i Nord-Europas største selskap innen økonomi- og rådgivingstjenester. I Norge har vi rundt 70 kontorsteder. Størrelse har betydning, for vi skal være nær kundene våre og investere i deres fremtid.

Det er viktig for oss at du trives på jobben! Accountor Helgeland består av 30 dedikerte medarbeidere med høy kompetanse både faglig og på IT-systemer. Vi har avdelingskontorer både i Mosjøen og Sandnessjøen. Vi skal være best på automatisering, kostnadsreduksjon og fornøyde kunder. Interesse og kjennskap til skybaserte løsninger og ulike ERP-systemer, automatisering av dokumentflyt, forenkling av prosesser og fremtidsrettede systemer vektlegges hos våre medarbeidere. Erfaring og faglig dyktighet er viktig, men vel så viktig er dine personlige egenskaper og arbeidsglede.

Vi har stadig økende oppdragsmengde og skal styrke lønnsteamet vårt, som ivaretar rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder! Stillingen kan tenkes kombinert med andre arbeidsoppgaver avhengig av kandidatens bakgrunn og kompetanse.

DU:

  • Har erfaring fra lønnsarbeid og kan lønninger fra A-Å, herunder gjeldende lover og regler
  • Har erfaring innen rådgivning, veiledning og lederstøtte innen HR- og personalarbeid (arbeidsavtaler, tariffavtaler, OTP, permitteringer, oppfølging og dialog med NAV.)
  • Har kjennskap til veiledning og kvalitetssikring av prosesser knyttet til GDPR
  • Har gjerne høyskoleutdanning, men erfaring fra arbeid med lønnsområdet kan kompensere
  • God IT-forståelse med sterk interesse for å jobbe effektivt og forbedringsorientert
  • Har gode samarbeidsevner
  • Er resultatorientert, fleksibel og serviceinnstilt
  • Er strukturert, nøyaktig og ryddig
  • Har evne til å planlegge aktiviteter ut i tid, samtidig som du takler høyt tempo og korte frister
  • Blir motivert av fornøyde kunder
  • Kommuniserer godt, hovedsakelig norsk muntlig og skriftlig men behersker også engelsk

Vi kan tilby:

  • Interessante og utfordrende oppgaver
  • En faglig bred rolle innen lønn
  • Moderne løsninger til våre kunder og dermed en mer spennende jobb for våre medarbeidere
  • En jobb hvor du aldri blir utlært
  • Et godt miljø faglig og sosialt
  • Fleksibel arbeidstid og frihet under ansvar
  • Gode pensjonsordninger
  • Gode utviklingsmuligheter

Arbeidssted kan være Mosjøen eller Sandnessjøen.


Høres dette ut som en spennende stilling for deg?

Send søknad her

Søknadsfrist: snarest og senest innen 14.01.2022

Spørsmål?
Ring teamleder Morten Edvardsen på telefon 466 14 050 eller daglig leder Mariann Nilsskog på telefon 414 32 050.

For mer informasjon om Accountor, se www.accountor.no


Powered by Labrador CMS