STILLING LEDIG:

Vardø,,The,Easternmost,Town,In,Norway,,Troms,Og,Finnmark,County.

Er du klar for ditt neste eventyr?

Her har du en solid karrieremulighet — på yttersida av Finnmark

Vardø kommune søker avdelingsleder bofellesskap

Om stillingen

Arbeidsgiver: Vardø kommune

Stillingstittel: Avdelingsleder bofellesskap

Stillingstype: Fast / heltid

Arbeidssted: Vardø

Søknadsfrist: 8. desember

Send søknad her

Om arbeidsgiver

I Vardø har det bodd folk i tusen år. Til alle tider har de rike naturressursene i ytre Varangerfjord, skapt livsgrunnlag for folk. I et kaldt og værhardt klima, midt i spektakulær, arktisk natur, møter du åpenhjertige og rause mennesker. Her er det er fint å være barn, og godt å være voksen. Vardø er kjent for sine festivaler, gatekunst og snøballkriger, vinterstormer, midnattssol, fugleliv og fiskeri. Vardø er kontraster, og opplevelsene venter på deg.

Kort om stilling

Avdelingen har om lag 15 årsverk og tilbyr tjenester til tre beboere i bolig, samt til flere brukere som er tilknyttet tjenesten. Vi har et stabilt og erfarent personal med høy kompetanse, lavt sykefravær og et godt arbeidsmiljø.

I 2026 flytter tjenesten inn i helt nye og moderne lokaler, med gode fasiliteter for både ansatte og brukere.

Rundt en av brukerne er det etablert langvaktturnus.

Som avdelingsleder får du ansvar for faglig, administrativ og økonomisk ledelse av enheten. Du vil inngå i ledergruppen til kommunalsjef for pleie og omsorg/helse og sosial, og du blir en del av et tett og godt samarbeid på tvers av tjenesteområdene.

Kvalifikasjonskrav

  • Utdanning på bachelor-nivå innen helse- og sosialfag
    – fortrinnsvis vernepleier, men andre relevante utdanninger kan vurderes
  • Lederutdanning og/eller ledererfaring er ønskelig, men ikke et krav
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evne til å motivere og lede medarbeidere
  • Grunnleggende IKT-ferdigheter og forståelse for digitale arbeidsverktøy
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi søker en medarbeider som er:

Tydelig, trygg og engasjert. Du har evne til å se helhet og til å ta beslutninger, samtidig som du legger vekt på dialog og medvirkning. Du er opptatt av kvalitet i tjenestene og trives i rollen som leder for en dedikert og kompetent medarbeidergruppe.

Sentrale arbeidsoppgaver

  • Lede og utvikle avdelingen faglig, administrativt og økonomisk
  • Sikre forsvarlige og individuelt tilpassede tjenester til brukerne
  • Veilede og støtte medarbeidere i det daglige arbeidet
  • Bidra til kompetanseutvikling og et godt arbeidsmiljø
  • Samhandle med pårørende, samarbeidspartnere og øvrige tjenester i kommunen

Vardø kommune kan tilby

  • Et spennende lederansvar i en tjeneste i utvikling i en solid kommune
  • Engasjerte kolleger og et støttende lederteam
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling
  • Lønn etter avtale og gode pensjonsordninger
  • Rekrutteringstiltak:
    Vardø kommune tilbyr dekket husleie i inntil 6 måneder mot 2 års bindingstid, eller et rekrutteringstilskudd på kr 50 000

Lønn og tilsettingsvilkår

  • Lønns- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover, reglement og overenskomster, herunder 6 måneders prøvetid.

Søknader og vitnemål

  • Dersom du kommer til intervju, tar du med godkjente vitnemål. Vi har dessverre ikke mulighet å returnere innsendte vitnemål.
  • Det bes om at søkere legger ved minst 2 referanser med søknaden.
  • Vardø kommune benytter elektronisk søkeprosess og ber deg søke elektronisk. Bare elektroniske søknader vil bli behandlet.
  • Merk at for stillinger som krever Politiattest er det påkrevet at ansatte har/får dette.

Offentlig søkerliste

  • Vardø kommune gjør oppmerksom på at søkere kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har anmodet om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Dette følger av offentlighetsloven § 25.

For spørsmål om stillingen, kontakt gjerne 

Kommunalsjef Pleie og omsorg/helse og sosial Inghild Ridola47641558 / e-post

    Søknadsfrist: 8. desember

Send søknad via her


Powered by Labrador CMS