STILLING LEDIG:

Sentral lederstilling i unikt nordnorsk selskap: Saga Mobil søker leder til kundesenteret

Er du klar for en interessant lederutfordring, hvor du får muligheten til å levere kundeservice med helt nye dimensjoner? Da er dette jobben for deg!

Om stillingen

Arbeidsgiver: Saga Mobil

Stillingstittel: Leder kundesenter

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Setermoen, Bardu

Søknadsfrist: 12. mai

Send søknad her

Om Saga Mobil

Saga Mobil er et norsk mobilselskap som tilbyr moderne telefoni- og kommunikasjonsløsninger til bedrifter og privatpersoner. Våre brukervennlige og funksjonelle løsninger passer for bedrifter i alle bransjer og størrelser. I Saga Mobil vet vi at gode kundeopplevelser og service er viktig! Med konkurransedyktige priser og produkter er Saga Mobil er et naturlig valg for bedrifter og privatpersoner som vil ha personlig oppfølging!

For at våre kunder skal få best mulig dekning, kapasitet og stabilitet leverer vi våre løsninger i Telenors mobilnett.

Hos det nordnorske mobilselskapet Saga Mobil er ikke bare mobilnettet det beste, men også engasjementet for å levere den beste kundeopplevelsen.

Som vår nye lagleder for kundesenteret vårt på Setermoen blir du en nøkkelspiller i vårt team.

Vi trenger et stjerneskudd som brenner for å skape salg, god kundebehandling både for de som kontakter oss, men også gjennom god oppfølging av eksisterende kunder.

Men vent, det er mer!

Vi trenger ikke bare en lagleder, men også en som kan inspirere og motivere teamet til å bli enda bedre hver dag. Du er som en dirigent, som kan få alle til å spille i takt og skape magi sammen. Samtidig som du kan møte utfordringene som kommer vår vei. Takket være din faglighet og person kan du også jobbe for utvikling, veiledning og coache kollegene i riktig retning.

Hvis du er klar til å bli en del av Saga Mobil-familien og ta kundeservice til det neste nivået, så ikke nøl med å søke! 

Vi venter spent på å møte vår neste superhelt i laglederform.

Gå rett til søknadsskjema her for å melde din interesse!

Litt mer om jobben: Hva går den ut på?

Som leder for vårt dedikerte kundesenter med tre ansatte får du hovedrollen i jakten på enestående kundeopplevelser. Du får oppdraget om å utvikle og sette i verk strategier og praksiser for bedre kundeservice og kundetilfredshet. Dette gjør du sammen med gode og kompetente kolleger.

Andre arbeidsoppgaver vil være:

  • Håndtering av kundehenvendelser og utfordringer på en løsningsorientert måte
  • Samarbeid med andre avdelinger for å sikre sømløs drift og kommunikasjon
  • Rapportering av nøkkelindikatorer for kundetilfredshet og ytelse

Hvem søker vi?

Du har fortrinnsvis erfaring innen kundeservice, ledelse eller lignende roller – eller du har andre erfaringer og egenskaper som gjør deg aktuell. Kjennskap til og engasjement for telekommunikasjonsbransjen er også en fordel.

Videre tror vi du har:

  • Sterke kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk
  • Lederkompetanse og erfaring, med fokus på motivasjon og utvikling
  • Evne til å trives og håndtere et dynamisk miljø med endringer, utfordringer – og noen ganger også situasjoner som preges av både stress og press

Vår nye leder er videre:

  • Engasjert og lidenskapelig opptatt av kundeservice
  • Omgjengelig, fleksibel og tilpasningsdyktig. Kort og godt: God med folk!
  • Sulten på å lære, og stadig strebe etter forbedring

Vi kan tilby

  • En unik mulighet til å lede et dedikert team, i et selskap som verdsetter kundeengasjement og kvalitet
  • Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter
  • En interessant arbeidsplass med fantastiske kolleger og en inkluderende bedriftskultur
  • Mulighet til å bo og jobbe i et av verdens vakreste naturområder – hvor du vil oppleve alt fra nordlys til midnattssol

Saga Mobil er en arbeidsgiver som jobber for like muligheter, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, nasjonalitet, etnisitet, religion eller funksjonsevne.


For spørsmål om stillingene, kontakt gjerne en av våre rådgivere i Heia Nord-Norge:

Meld din interesse enkelt i vårt skjema:

 
Powered by Labrador CMS